Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/10066
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСавицька, Н.Л.-
dc.contributor.authorЖегус, О.В.-
dc.contributor.authorЧміль, Г.Л.-
dc.date.accessioned2022-10-22T12:40:48Z-
dc.date.available2022-10-22T12:40:48Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationСавицька Н. Л., Жегус О. В., Чміль Г. Л. Маркетингове обґрунтування виведення на ринок інноваційної харчової продукції. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія: Економічні науки. 2018. Вип. 30. Ч. 3. С. 56-60.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/10066-
dc.description.abstractСтаття присвячена маркетинговому обґрунтуванню процесу виведення на вітчизняний ринок інноваційної продукції (на прикладі сиру кисломолочного з додаванням гарбуза). На підставі одержаних результатів аналізу стану та тенденцій ринку молока та молокопродуктів, конкурентного аналізу, аналізу споживчих уподобань та маркетингового середовища обґрунтовано товарноінноваційне рішення для молокопереробного підприємства, яке є необхідною умовою забезпечення його розвитку у складних соціально-економічних умовах, а також розроблено типову модель маркетингового забезпечення виведення на ринок сиру кисломолочного з добавками. Статья посвящена маркетинговому обоснованию процесса вывода на отечественный рынок инновационной продукции (на примере творога с добавлением тыквы). На основе полученных результатов анализа состояния и тенденций рынка молока и молокопродуктов, конкурентного анализа, анализа потребительских предпочтений и маркетинговой среды обосновано товарно-инновационное решение для молокоперерабатывающего предприятия, которое является необходимым условием обеспечения его развития в сложных социально-экономических условиях, а также разработана типичная модель маркетингового обеспечения вывода на рынок творога с добавками. The article is devoted to marketing grounding of introduction of innovative products into the national market (exemplified by lactic cheese with pumpkin). Based on the obtained results of analysis of the condition and tendencies of milk and milk products market, a competitive analysis, analysis of consumer preferences and marketing environment, the commodity-innovative solution has been founded for a dairy milk processing plant, and such solution is a necessary condition for its development in difficult social and economic conditions; and a typical model of marketing collateral to bringing lactic cheese with supplements into the market has been developed.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherНауковий вісник ХДУuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectринок, інноваціїuk_UA
dc.subjectмолокопереробні підприємстваuk_UA
dc.subjectсистема маркетингового забезпеченняuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectрынокuk_UA
dc.subjectинновацииuk_UA
dc.subjectмолокоперерабатывающие предприятияuk_UA
dc.subjectсистема маркетингового обеспеченияuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectmarketuk_UA
dc.subjectinnovationsuk_UA
dc.subjectdairy milk processing plantsuk_UA
dc.subjectsystem of marketing collateraluk_UA
dc.titleМаркетингове обґрунтування виведення на ринок інноваційної харчової продукціїuk_UA
dc.title.alternativeМаркетинговое обоснование вывода на рынок инновационной пищевой продукцииuk_UA
dc.title.alternativeMarketing grounding of introduction of innovative food products into the marketuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Savyts’ka_Zhegus_Chmil_marketing_grounding_article_30_3_2018.pdf626.65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.