Browsing by Author Смольнякова, Н. М.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 19 of 19
Issue DateTitleAuthor(s)
2012Активізація навчання як чинник удосконалення економічної підготовки фахівцівСмольнякова, Н. М.; Волосов, А. М.
2011Елементи ефективної цінової стратегії підприємстваСмольнякова, Н. М.; Маслова, І. С.
2011Ефективність бренд-менеджменту готельного господарстваСмольнякова, Н. М.; Воронін, Г. Г.
2019-05-15Особливості конкурентних відносин на ринку продовольчих товарівСмольнякова, Н. М.
2020Особливості конкурентних переваг підприємств роздрібної торгівліВолосов, А. М.; Смольнякова, Н. М.
2014-05-22Оцінка ділової активності підприємств роздрібної торгівліСмольнякова, Н. М.; Волосов, А. М.
2012Оцінка трансакційних витрат у системі управління підприємств роздрібної торгівліСмольнякова, Н. М.; Волосов, А. М.
2011Підходи до ціноутворення на підприємствах роздрібної торгівліСмольнякова, Н. М.
2020Рефлексивні технології особистісно-орієнтованого навчанняЧорна, М. В.; Смольнякова, Н. М.
2020Стан і перспективи ринку торговельної нерухомості УкраїниСмольнякова, Н. М.; Волосов, А. М.
2011Сукупні ресурси та витрати домогосподарств як суб’єкта ринкових відносинСмольнякова, Н. М.; Волосов, А. М.
2016Тенденції ринку безалкогольних напоїв в УкраїніСмольнякова, Н. М.; Михайлова, О. В.
2019Тенденції розвитку ринку фаст-фуду в УкраїніСмольнякова, Н. М.; Співак, О. В.
2016Умови та мотивація ефективної самостійної роботи студентівСмольнякова, Н. М.; Волосов, А. М.
2019Форми та методи контролю якості дистанційного навчанняСмольнякова, Н. М.
2014-05-22Ціна як фактор і результат конкурентоспроможності товарівСмольнякова, Н. М.; Гармаш, В. В.
2013Чинники формування конкурентоспроможності студентівСмольнякова, Н. М.; Волосов, А. М.; Смокова, Л. М.
2017Чинники формування стійких конкурентних перевагСмольнякова, Н. М.
2017Інвестиційний клімат як передумов а розвитку готельно-ресторанного господарстваСмольнякова, Н. М.