Browsing by Author Смокова, Л. М.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 26  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2019Активізація самостійної роботи студентів у контексті компетентнісної парадигми вищої освітиФилипенко, О. М.; Смокова, Л. М.
2014-05-22Вимоги до організації процесу комплексної оцінки реалізації ресурсного потенціалу торговельного підприємстваМілаш, І. В.; Мазепа, Т. С.; Смокова, Л. М.
2021Економічна діагностика в системі управління діяльністю підприємстваФилипенко, О. М.; Смокова, Л. М.
2016Економічні ігри та методика їх використання в навчальному процесіБаламут, Г. С.; Смокова, Л. М.
2021-04-08Завдання економічної діагностики підприємства торгівліСмокова, Л. М.; Романко, В. В.
2015Застосування комп’ютерних технологій у процесі викладання економічних дисциплінСукачова-Труніна, С. М.; Смокова, Л. М.
2011Застосування системного підходу під час оцінки результатів діяльності підприємстваКруглова, О. А.; Смокова, Л. М.
2022Звіт про науково-дослідну роботу "Управління адаптаційним потенціалом підприємства" (остаточний)Гросул, В. А.; Зубков, С. О.; Круглова, О. А.; Филипенко, О. М.; Бугріменко, Р. М.; Синицина, Г. А.; Сукачова, С. М.; Смірнова, П. В.; Михайлова, О. В.; Баламут, Г. С.; Волосов, А. М.; Тімченко, О. Д.; Смокова, Л. М.; Колеснік, А. О.; Олім, В. О.; Усова, М. О.; Маслова, А. С.; Шинкаренко, І. А.; Горбенко, С. А.; Поліщук, Д. П.; Міненко, О. С.; Сунцов, Є. С.; Рудавін, А. Д.; Лалабєкян, В. А.; Бочарова, О. А.; Кононенко, Д. В.; Дядечко, О. В.
2019-05-15Клієнтоорієнтоване управління в торгівліФилипенко, О. М.; Смокова, Л. М.; Петленко, К. В.
2020Концепції навчання підприємництву: європейський досвідВасільєва, Т.; Филипенко, О. М.; Смокова, Л. М.
2020Основні елементи управління продажами в підприємствах торгівліТімченко, О. Д.; Смокова, Л. М.
2011Основні проблеми та перспективи розвитку малих підприємств в УкраїніСмокова, Л. М.; Малахова, Ю. В.
2022Оцінка конкурентоспроможності продукціїСмокова, Л. М.; Сунцов, Є. С.
2016Оцінка інвестиційної привабливості підприємств торгівліФилипенко, О. М.; Смокова, Л. М.
2021-04-08Принципи класифікації видів торговельного прибутку як об’єктаСмокова, Л. М.; Мартинова, В. П.
2017Реклама як основний елемент політики маркетингових комунікаційБаламут, Г. С.; Смокова, Л. М.
2022Структурний аналіз у процедурах управлінських дослідженьФилипенко, О. М.; Смокова, Л. М.
2012Сучасні методи цінової конкурентної боротьби підприємств роздрібної торгівлі з продажу продовольчих товарівСукачова, С. М.; Смокова, Л. М.
2014-05-22Сучасні підходи до структуризації економічного потенціалу підприємстваСукачова-Труніна, С. М.; Смокова, Л. М.
2012Управління витратами підприємстваМілаш, І. В.; Смокова, Л. М.