Browsing by Author Парцирна, Т. М.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 8 of 8
Issue DateTitleAuthor(s)
2011Аналіз маркетингового потенціалу супермаркетів міста ХарковаПарцирна, Т. М.; Сендецька, Н. В.
2011Вивчення споживацького ставлення до мережі супермаркетів міста ХарковаПарцирна, Т. М.; Іноземцева, Є.; Синяченко, Л. В.
2011Маркетингове дослідження факторів успіху закладів ресторанного господарства ХарковаПарцирна, Т. М.; Джуглей, К. В.; Бєліченко, В. Г.
2011Методологічні аспекти аналізу маркетингової діяльності підприємстваПарцирна, Т. М.; Жегус, О. В.; Синельникова, О. О.
2013Роль вищої освіти в забезпеченні конкурентоспроможності наукової сфериЖегус, О. В.; Парцирна, Т. М.; Афанасьєва, О. П.
2011Стан та перспективи розвитку молодіжного туризму в УкраїніПарцирна, Т. М.; Фадєєва, Є. С.
2014-05-22Фактори купівлі м’яса та м’ясопродуктів у закладах торгівлі ХарковаАфанасьєва, О. П.; Парцирна, Т. М.
2012Ціновий моніторинг як необхідна умова ефективної цінової політики підприємств роздрібної торгівліЖегус, О. В.; Парцирна, Т. М.