Browsing by Author Звєрєва, Г. В.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 4 of 4
Issue DateTitleAuthor(s)
2015Бенчмаркінг як інструмент підвищення конкурентоспроможності сучасного підприємстваЧорна, М. В.; Звєрєва, Г. В.
2015Власні торгові марки як пріоритетний напрям діяльності підприємств роздрібної торгівліТімченко, О. Д.; Звєрєва, Г. В.
2014Звіт про науково-дослідну роботу «Управління торговельною інфраструктурою регіонального споживчого ринку» (заключний)Кушнір, Т. Б.; Чорна, М. В.; Власова, Н. О.; Гросул, В. А.; Краснокутська, Н. С.; Бугріменко, Р. М.; Дядюк, М. А.; Жегус, О. В.; Зубков, С. О.; Круглова, О. А.; Мазепа, Т. С.; Мелушова, І. В.; Мілаш, І. В.; Смірнова, П. В.; Смольнякова, Н. М.; Сукачова-Труніна, С. М.; Филипенко, О. М.; Шинкар, С. М.; Волосов, А. М.; Гармаш, В. В.; Михайлова, О. В.; Смокова, Л. М.; Тімченко, О. Д.; Андросов, В. Ю.; Артеменко, С. В.; Афанасьєва, М. В.; Ільчишина, І. О.; Ковінько, О. С.; Колєснік, Т. С.; Красноусов, А. В.; Мамаєва, Г. С.; Товма, О. А.; Звєрєва, Г. В.; Поліщук, Д. С.; Хандибора, О. В.; Ришкова, Я. С.
2015Франчайзинг як форма діяльності підприємства на зовнішньому ринкуКот, О. В.; Звєрєва, Г. В.