Browsing by Author Гіржева, Ольга Миколаївна

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 7 of 7
Issue DateTitleAuthor(s)
2020Архітектоніка механізму інформаційної підтримки стратегічного управління маркетингом і збутом в агарному підприємствіУстік, Тетяна Володимирівна; Гіржева, Ольга Миколаївна
2020Маркетингова діяльність аграрних товаровиробників в контексті розвитку збутових систем їх продукціїГіржева, Ольга Миколаївна
2020Методологічні засади оцінки маркетингової діяльності суб'єктів аграрного бізнесуГіржева, Ольга Миколаївна
2021Налагодження взаємозв’язку ЗВО та стейкхолдерів – запорука успішної реалізації практичної підготовки здобувачів вищої освітиГіржева, Ольга Миколаївна
2020Організаційні форми вдосконалення управління збутом продукції аграрних підприємствГіржева, Ольга Миколаївна
2023Управлінські стратегії розвитку бізнесу в умовах цифрової трансформаціїМикитась, Аркадій Вкторович; Гіржева, Ольга Миколаївна; Горох, Олександр Володимирович; Чайка, Максим Олександрович
2021Інноваційні маркетингові та комерційні технології збуту продукції аграрних підприємств: теорія, методологія, практика: автореф. дис. на здобуття … д-ра екон. наук за спеціальністю 08.00.04 – економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності)Красноруцький, Олексій Олександрович; Гіржева, Ольга Миколаївна