Browsing by Author Бабко, Наталя Миколаївна

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 10 of 10
Issue DateTitleAuthor(s)
2021Ефективна система менеджменту якості як основа розробки бренду закладу вищої освітиБабко, Наталя Миколаївна
2020Застосування соціальної реклами у профорієнтаційній роботі закладу вищої освітиБабко, Наталя Миколаївна; Квятко, Тетяна Миколаївна
2020Збутова стратегія підприємства на ринкуБабко, Наталя Миколаївна; Гринько, Артур Олександрович; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу та медіакомунікацій
2020Маркетингові дослідженняКвятко, Тетяна Миколаївна; Мандич, Олександра Валеріївна; Сєвідова, Ірина Олександрівна; Бабко, Наталя Миколаївна; Романюк, Ірина Анатоліївна; Вітковський, Юрій Петрович; Микитась, Аркадій Вікторович
2022Особливості екологічного маркетингуБабко, Наталя Миколаївна
2021Особливості маркетингу в банківській сферіБабко, Наталя Миколаївна
2022Особливості інноваційних процесів у закладах вищої освітиБабко, Наталя Миколаївна
2020Поведінка споживачаБабко, Наталя Миколаївна; Мандич, Олександра Валеріївна; Квятко, Тетяна Миколаївна; Сєвідова, Ірина Олександрівна; Романюк, Ірина Анатоліївна
2021Сутність та особливості формування маркетингових комунікацій компаніїБабко, Наталя Миколаївна
2020Теоретико-методологічні аспекти бізнес аналізу в маркетингових дослідженняхБабко, Наталя Миколаївна; Бережна, Юлія Геннадіївна; Прокопенко, Олексій Володимирович